BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Best Thing Ever!
Got a Twitter? Grab some Custom Twitter Backgrounds

Imaran Ajmain _ Seribu Tahun

Tuesday, August 11, 2009

Kisah yang tak sempurna

dalam x diam dah hampir 3 tahun kami berpisah...tetapi hingga kini masih lagi boleh berkawan. Baru-baru ni ada sms papa dan dia beria-ia sungguh suruh tggu dia balik..katanya nak spend time dengan Muhaimin lama-lama and now papa sibuk sebab ada banyak show di Selangor.

2 minggu selepas balik dari Tioman aku kena demam pulak risau jugak maklumlah dengan virus H1N1 yang semakin serius, boleh tahan jugak risau dibuatnya. Pada hari Rabu lepas pergi hospital dan darah tinggi naik pulak....hiihhihi... kes x berhenti makan seafood la nih.... nampaknya terpaksalah cerewet sedikit.

Dalam 2 bulan lepas adalah aku mendaftarkan diri dalan myjodoh.net bukannya nak carik jodoh pun tetapi saja-saja nak menambahkan kenalan x kiralah lelaki ke perempuan ke...cuma negatifnya myjodoh nie adalah butiran peribadi yang terpaksa diletak mcm gaji dan jawatan kerja bukannya apa kadang-kadang terfikir adakah perkahwinan berlandaskan berapa gaji dan jawatan serta kelulusan akademik...ermmm, jangan disangka pensyarah uiam pun ada tetapi x perlulah aku bgtahu siapa orangnya biarlah rahsia..hihihihi.... tetapi minggu lepas aku telah meng-nyah daftarkan nama aku dari komuniti itu kerana semakin bosan dan fed-up...bayangkan lah depa semua boleh bergaduh hanya kerana lelaki come on!!!!... this kind of community mmg x layak untuk aku lah.... bak kata pepatah jodoh tu ditangan Allah, kita mampu merancang tapi Allah yang melaksanakannya. Bagi aku, kahwin ke hidup mcm ni ke janji aku bahagia dan muhaimin pun happy... of course la sedih sebab aimin pun perlukan seorang ayah tetapi kalau dapat yang lebih teruk perangainya daripada yg dulu jadi buat apa aku nak kahwin.... x kan nak menyusahkan diri sendiri lagi...cukup-cukuplah dahulu menghambakan diri untuk seorang lelaki yang bergelar suami tetapi langsung tak dihargainya.... well, past is past and life must goes on..apa pun yang berlaku aku redha dan sangat berharap jika aku ditemukan jodoh biarlah ia sampai ke hujung nyawa kalau tiada aku redha...

Kalau ada jodoh aku dgn papa semula pun aku x kisah..lagi bagus...hahaha...aku dah tahu perangai dia macamana.... kalau nak diingatkan masa kami susah dahulu ya Allah, aku x sangka yang dulu boleh se susah itu..... jadi menjelang Ramadhan al-Mubarak ni diharap semuanya menjadi lebih bahagia hendaknya.

0 comments: