BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Best Thing Ever!
Got a Twitter? Grab some Custom Twitter Backgrounds

Imaran Ajmain _ Seribu Tahun

Sunday, August 16, 2009

Balik Kampung



Kampung Mak aku di Kg. Mengkasar, Pekan Pahang.....

hihihi...kampung mak aku ni dekat je tapi nak balik memang payah.... maklumlah rumah kt atas ni rumah arwah tok mak aku.... sejak arwah meninggal yang duduk rumah tu sekarang adalah keluarga arwah Mak Ngah (Adik mak) jadi sebab tu jarang sangat balik....




yang ini pulak rumah Maklong kesayangan.... Maklong aku ni kalau balik confirm berbakul-bakul cerita dia.... aku sayang sangat kt Maklong sebab dia banyak cerita dan dah banyak kesusahan yang dia terima... selain itu persis dan kdg2 perangai dia pun sama mcm mak..

Ahad lepas balik kampung sebab ada jemputan kahwin.. dapat jugalah lepak2 kat rumah Maklong lama-lama.... Aimin jangan cakaplah..sakan habis...maklumlah dapat kejar ayam sampai berpeluh-peluh...kemerahan muka.... x reti duduk diam... banyak kenangan kat kampung ni... tenang je bila lepak-lepak.... nampaknya betullah orang ckp duduk dikampung lebih tenang dan sangat meng "aman"kan.

0 comments: