BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Best Thing Ever!
Got a Twitter? Grab some Custom Twitter Backgrounds

Imaran Ajmain _ Seribu Tahun

Tuesday, August 11, 2009

Bulan Ogos

Bulan Ogos datang kembali.... apa yg menarik tentang bulan Ogos ni ek...haa... pertamanya adalah 16 Ogos nanti tarikh lahir aku...hahahaha....konfirm pelik dalam ic 2 September ek.... 16 Ogos adalah tarikh lahir manakala 2 Sept adalah tarikh dalam ic jerk tp aku tetap anggap harijadi aku 2 Sept ermm...mmg x pnh celebrate 16 Ogos takat mengingatinya saja..... selain tu, hari kemerdekaan....ermmm...kemerdekaan kali ni disambut dalam bulan ramadhan..alhamdulillah jadi tiada apa-apa sambutan..teringat beberapa tahun lepas semasa Kuantan dijadikan tempat untuk majlis menyambut kemerdekaan peringkat kebangsaan memang busy lah papa masa tu....aku pun dapat offer utk membuat penyertaan...buat show menari tapi aku tolak sebab papa x izinkan lagipun masa tu Muhaimin pun baby lagi..... agaknya kalau aku x berhenti menari dulu sure skrg nie dah byk tmpt aku pergi..... menari ni x tensen... so relaxing walaupun kerja x mcm org...berlatih siang dan malam, sabtu dan ahad kena kerja tp seronok bila setiap bunga sudah mahir....

Now aku dok bz buat sistem utk sekolah abang aku, dia suh buatkan sistem kemasukan pelajar...very basic siystem jerk.... guna Access.... dah lama x buat sistem nie sejak aku berhenti sebagai penolong pengatur cara sistem 8 tahun yang dulu..... hahaha...x minat nak wat jd kerjaya seumur hidup... kerja x mcm org..dok mengadap sistem jek...bosan!!! dah pulak..kita wat sistem bagai nak rak tp yg dapat hasilnya org lain...jadi lebih baik berundur awal-awal....itu yang payah bila kerja dengan bos-bos yang suka mengamalkan kronisme.....

Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak semua..... peace no war..

0 comments: