BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Best Thing Ever!
Got a Twitter? Grab some Custom Twitter Backgrounds

Imaran Ajmain _ Seribu Tahun

Wednesday, September 30, 2009

Seribu Tahun - Imran Ajmain

pagi tadi dengar balik lagu ni memang membawa kepada seribu memori dalam hidup aku sebab lagu inilah disaat hubungan aku dengan si-dia sedang goyang cam gempa bumi.... sebak lak mendengar lagu nie.... sayu jek...

Walaupun hubungan kami x lama dalam 1 tahun tetapi ia banyak mengajar aku erti apa itu pengorbanan sebenarnya... mudahan dia bahagia dan belajar dari kesilapan dia. Setiap apa yang berlaku itu pasti ada hikmahnya dan dia hadir tika aku dalam kesedihan dan dia pergi tika aku sudah semakin kuat dalam menghadapi kekuatan hidup dan tika itu dia pulak yang membuatkan tanggapan aku pasal lelaki ini makin buruk tetapi disebabkan Allah mencipta ADAM maka tak eloklah nak memburuk-burukkan kaum atau spesis adam ini.

Andai itu bukan milikku, buatlah mcmana pun pasti bukan milikki jua, semua hak ini adalah hak milik mutlak Allah SWT jadilah insan yang lebih jujur dan amanah agar setiap insan dimuka bumi Allah yang cantik ini akan sentiasa berbahagia.

0 comments: