BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Best Thing Ever!
Got a Twitter? Grab some Custom Twitter Backgrounds

Imaran Ajmain _ Seribu Tahun

Friday, April 24, 2009

Setelah sekian lama mencari di mana harga diri,
di mana kesilapan diri,
aku bangun semula bersama tekad dihati.
Meski disingkir, meski diuji, namun jiwa ku tak pernah mati.
Bahagia mesti kucari,
peristiwa pahit mesti dilupai kerana
hati wanitaku percaya,
ESOK MASIH ADA CAHAYA, MASIH ADA SINAR BAHAGIA

telah ku cuba utk rungkaikan rindu ini
namun masih belum upaya ku lagi
knp rindu bertandang tatkala hati cuba mengusir
knp ko tdk prnh merasa getirnya menahan panahan rindu....

adakah aku umpama pungguk rindukan bulan
atau hanya bertepuk sblah tangan

adakah aku mampu bertahan
sdgkan godaan diluar sana makin mencengkam

bisakah aku hilangkan rindu ini
bisakah kau mengerti hati ku
dan
sampai bilakah aku harus menjadi pecinta yg setia

0 comments: